صفحه اصلی
درباره ما
شعب موسسه
تماس با ما
هدف ما در موسسه ی خیریه ی دیابت طبرستان، حفظ سلامت و افزایش امید به زندگی بیماران مبتلا به دیابت است
بیاب
دسترسی سریع ...
صفحه اصلی
تاریخچه موسسه
دیابت چیست
انواع دیابت و علائم آن
تشخیص دیابت
عوارض دیابت
پای دیابتی
مشکلات و بیماریهای پوستی در دیابت
افراد در معرض خطر
درمان دارویی دیابت قندی
انسولین
عوارض درمان
دیابت و بیماری
تغذیه و دیابت
استفاده از مکمل ها برای کنترل قند خون
رژیم های غذایی آزاد دیابتی از 1000 تا 2400 کالری
دستورهای غذایی برای افراد دیابتی
غذاها و خوراک های دیابتی
انواع پیش غذاها
انواع دسر ها و نوشیدنی ها
شیرینی ها و کیک ها
ورزش و دیابت
دیابت در کودکان
دیابت در سالمندان
حاملگی و دیابت
دیابت حاملگی یا (GDM)
بهداشت دهان و دندان در ديابت
مسافرت و دیابت
دیابت و یائسگی
افسردگی و دیابت
دیابت و روزه داری
تاثیر دخانیات و الکل بر دیابت
آنفولانزای H1N1 و دیابت
دیابت و تیروئید
سلولهای بنیادی و دیابت
آخرین پیشرفتهای علمی دیابت
فعالیتهای تحقیقاتی مؤسسه با سایر مراکز و دانشگاه ها
شعب موسسه
تیم وب سایت موسسه
کتب و تولیدات آموزشی موسسه
رازهای تغذیه سالم
چگونه تغذیهٔ دقیق میتواند اثربخشی داروهای 1‑ GLP را افزایش دهد
[1405.5.25]
آیا کمبود ویتامینD عامل افسردگی و کاهش حافظه در سالمندان مبتلا به دیابت است؟
[1405.5.20]
محدودیت مصرف قند در اوایل زندگی ممکن است خطر ابتلا به زوال عقل را در آینده کاهش دهد
[1405.5.10]
برای سلامت بلندمدت، کیفیت رژیم غذایی بیش از سطح فرآوری مواد غذایی اهمیت دارد
[1405.5.7]
رژیم غذایی پدر پیش از لقاح بر ترکیب بدنی نوزاد تأثیر میگذارد
[1405.5.7]
عوامل ژنتیکی بر پاسخ کلسترول به رژیمهای کمکربوهیدرات تأثیر میگذارند
[1405.5.6]
ارتباط مصرف نوشیدنیهای شیرین و آبمیوه در کودکی با خطر بالاتر فشار خون در بزرگسالی
[1405.5.5]
آیا خوردن غذای ناسالم در صبح بدتر است یا در ساعات دیرتر از روز؟ و اگر صبحانه را حذف کنیم چه میشود؟
[1405.5.4]
ارتباط رژیم غذایی کمکربوهیدرات مبتنی بر بادام با شاخصهای پایش مداوم گلوکز در بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲
[1405.5.4]
مصرف مواد غذایی فوقفرآوریشده در دوران کودکی با تغییر در پاسخهای انسولینی مرتبط است
[1405.4.31]
آیا رژیم کتوژنیک خطر ابتلا به دیابت را افزایش میدهد؟
[1405.4.29]
رژیم غذایی؛ کلید کاهش وزن موفق فارغ از پیشزمینه ژنتیکی
[1405.4.28]
سبزیجات سبز میتوانند کارایی قلب، خونرسانی به اندامها را بهبود بخشیده و خطر ابتلا به دیابت و چاقی را کاهش دهند
[1405.4.25]
اثربخشی ماست غنیشده با لاکتوفرین در حفظ ذخایر فریتین مادران مبتلا به دیابت بارداری
[1405.4.25]
مصرف بالاتر غذاهای فوقفرآوریشده با کنترل ضعیفتر قند خون در دیابت نوع ۲ مرتبط است
[1405.4.23]
مصرف بالای آهن در شب ممکن است متابولیسم گلوکز را مختل کند
[1405.4.22]
مکمل زنجبیل ممکن است پارامترهای متابولیک را در دیابت نوع ۲ بهبود بخشد
[1405.4.18]
رژیمهای غذایی با تنظیم پزشکی،HbA1c را در دیابت نوع ۲ بیشتر از یارانه غذایی کاهش میدهند
[1405.4.14]
شواهد فزاینده نشان میدهند که جایگزینهای قند، سلامت روده و متابولیسم را مختل میکنند
[1405.4.10]
مکملهای بامیه ممکن است کلسترول و شاخصهای التهابی را در افراد مبتلا به دیابت کاهش دهند
[1405.4.9]
پنجره غذایی ساده میتواند با توصیههای متخصص تغذیه در مطالعه پیشدیابت رقابت کند
[1405.3.27]
ژنهای چشایی و بویایی میتوانند به توضیح چگونگی تأثیر رژیم غذایی بر خطر بیماری کمک کنند
[1405.3.27]
مصرف سبزیجات همراه با نان باعث کاهش گلوکز و انسولین پس از غذا در مقایسه با نان به تنهایی می شود
[1405.3.21]
رنگهای افزودنی رایج در مواد غذایی با افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ مرتبط هستند
[1405.3.19]
غذا خوردن با محدودیت زمانی، سلامت روده و نشانگرهای قلبی-متابولیکی را بهبود میبخشد
[1405.3.17]
چگونه ادویه های رایج ممکن است سلامت روده، مغز و متابولیسم را بهبود بخشند
[1405.3.10]
مصرف بیشتر سبزیجات با کاهش خطر ابتلا به دیابت مرتبط است
[1405.3.10]
رژیم های غذایی غنی از میکروب های زنده با بهبود شاخص های انسولین و کلسترول مرتبط هستند
[1404.12.4]
کاهش قند خون ناشتا با منیزیم در سالمندان
[1404.12.4]
عصارهٔ گیاه جامون به مدیریت دیابت کمک می کند
[1404.12.3]
اولین
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
آخرین